Mini review Clinique

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012 0 σχόλια
                                                                           Hello Ladies
                                                                    Τι κάνετε. Πως είστε;

Πιστεύω πως οι περισσότερες κοπέλες θα γνωριζουν ήδη την έκπτωση που υπάρχει στα HONDOS CENTER. Όσες δεν γνωρίζεται θα ήθελα να σας ενημερώσω πως τα hondos μας προσφέρει την ευκαιρία να κάνουμε τα ψώνια μας και να έχουμε -25% έκπτωση στα επώνυμα καλλυντικά, όσες δεν το ήξεραν τρεχάτε να προλάβετε την προσφορα :p θα κρατήσει μέχρι το Σαββάτο (7/7) Πιστεύω πως είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να αγοράσουμε οτι χρειαζόμαστε σε προσιτή τιμή! Έτσι πήγα και εγώ μια βόλτα από εκεί (σιγά μην το έχανα χεχε) και απόκτησα κάποια πράγματα που χρειαζόμουν. Λοιπόν έχουμε και λέμε πήρα να δοκιμάσω την καινούργια πούδρα (bronzer) τις Clinique από την οποία είμαι αρκετά ευχαριστημένη τα μονο μείον τις είναι ότι:
-δεν προσφέρει καθόλου κάλυψη
-πηγαίνει μονό σε μαυρισμένα δέρματα, αρά είναι μονό για το καλοκαίρι όσες είναι ανοιχτόχρωμες :(
Την λάτρεψα μονό και μονό για αυτό το υπέροχο χρώμα που δίνει στην επιδερμίδα μου που είναι σαν ηλιοκαμένο που πάντα επιθυμούσα να έχω και η πούδρα αυτή μου το προσφέρει!Το χρώμα που έχω εγώ είναι το bronzer 2
     
Στην δεξια εικονα εαν μπορειτε να διακρινετε ειναι το χρωμα που μου προσφερει η πουδρα(bronzer)


Εσείς την έχετε δοκιμάσει ; Αν ναι τι άποψη έχετε;
Ποια προϊόντα προτιμάτε αυτήν την περίοδο να φοράτε για να τονίζετε το μαύρισμα σας;


Θα τα ξαναπούμε σύντομα. φιλιά πολλα!!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog