Ώρα για διακοπές

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012 0 σχόλια
                                                                                    Hello Ladies
                                                                                      Τι κάνετε?
Να φανταστώ οι περισσότερες απολαμβάνετε τα καλοκαιρινά μπανάκια και τον καύσωνα :P Ετοιμάζεστε για τις διακοπές σας η θα παραμείνετε στην Αθήνα ?Εγώ πριν μερικές μέρες γύρισα απο τις πρώτες μου διακοπές είχα επισκεφτεί για μια εβδομάδα την  Αμοργό.Οι εντυπώσεις είναι πολλές δεν ξέρω απο που να αρχίσω.Το βασικό που θα σας πω και το λέω παντού απο εκείνη τη στιγμή που την πατήσαμε... όταν πατέ διακοπές σε ένα νησί να κοιτάτε πάντα την ημερομηνία λήξης!!Δεν υπάρχει αυτό που πάθαμε αγοράσαμε ελαιόλαδο και είχε λήξη 4 χρόνια με το που το είδαμε τρελαθήκαμε και δεν έφτανε αυτό το είχαν σβήσει με μαύρο μαρκαδόρο και απο πάνω έγραψαν την δικιά τους ημερομηνία.. έχω και αλλά να λέω αλλά αφήστε ας πάμε καλύτερα  στα καλά του νησιού πολύ όμορφο ήσυχο ιδανικό για αυτούς που θέλουν να περάσουν ένα ήσυχο καλοκαίρι χωρίς βαβούρα!Χρειάζεστε όπως και δήποτε ένα μέσω για να μετακινηθείτε γιατί είναι πολύ μεγάλο νησί και τα λεωφορεία εκεί πέρα περνάνε κάθε 1-2 ώρες και έως τις 6 που δεν είναι καθόλου βολικό αυτό!      
                                                                              
                                    
                                                              Μονή Χαζοβιώτισσα.
Το μοναστήρι είναι χτισμένο πάνω στα βράχια και για να φτάσετε εκεί θα πρέπει να ανεβείτε πάνω από 1200 σκαλιά . Από εκεί πάνω έχει μαγευτική θέα!
     
Το ηλιοβασίλεμα πάνω στο καράβι!

Η όμορφη παραλία της Αγίας Άννας  


                    Επισκεφτήκαμε και το Κουφονήσι πολύ όμορφο και μικρο νησί το γυρίσαμε όλο με  τα ποδήλατα τα νερά που υπήρχαν δεν τα έχω ξανά δει πουθενά καθαρά όσο βαθιά και εάν πας συνεχίζεις να βλέπεις το βυθό τα ψαριά, ήταν υπέροχη παραλία. Κάποια στιγμή θα το ξανά επισκεφτώ το έχω βάλει στα αγαπημένα μου νησιά!! (:

                                                    Αυτήν την παραλία την ερωτεύτηκα!
                                              Είναι η πιο ωραιότερη που έχω δει ποτέ μου!



Από εβδομάδα θα αρχίσω να ετοιμάζω πάλι της βαλίτσες μου για την μαγευτική Κρήτη!!
Εσείς πως περνάτε?Που θα πατέ διακοπές αυτό το καλοκαίρι?    
φιλιά πολλά
   θα τα ξαναπούμε σύντομα!! 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog