Αγαπημένα Ιουλίου

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012 0 σχόλια
                                                                    Χαίρετε!
                                                    Καλό μήνα εύχομαι σε όλες!
                                                          Τι κάνετε?Πως είστε?

Πέρασε και ο Ιούλιος και το καλοκαίρι σχεδόν φτάνει στο τέλος του ένας μηνάς μας έμεινε μονό δύστυχος! ποσό γρήγορα περνάει ο καιρός! Ελπίζω αυτός ο μηνάς να είναι τέλειος από κάθε πλευρά!
Σε αυτό το ποστ θα σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποίησα πιο πολύ αυτό το μηνά!
Θα ξεκινήσω με προϊόντα περιποιήσεις σώματος..Αυτό το μήνα με την έκθεση στον ήλιο και τα μπάνια η επιδερμίδα μου είχε γίνει πολύ σκληρή στο πρόβλημα αυτο με βοήθησε πολύ να κάνω απολέπιση σώματος το χρησιμοποιώ κάθε φορά μετά την έκθεση μου στον ήλιο . Αφήνει την επιδερμίδα μου μαλακιά και τις χαρίζει ένα υπέροχο απαλό άρωμα κερασιού.After sun προτίμησα μια ιριδίζουσα λοσιόν διατήρησης του μαυρίσματος από την avon που χαρίζει στο σώμα μου ένα υπέροχο χρώμα και μια διακριτική λάμψη
Το τελευταίο καιρό έψαχνα για σιλικόνη για τα μαλλιά και στο hondos μια κοπέλα μου πρωτινέ να δοκιμάσω τις lorvenn από την οποία είμαι πολύ ευχαριστιμένει αφήνει το μαλλί μου απαλό χωρίς να μπερδεύεται χαρίζει μια υπεροχή λάμψη και το σημαντικότερο το μαλλί μου σταμάτησε να φριζαρει.Το μπουκαλάκι περιέχει 125 ml και η τιμή του εάν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στα 11ε.
Κρέμα χεριών που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα  ήταν τις bioten για ξηρό δέρμα με μελί και έλαιο macadamia η οποία έχει υπέροχη μυρωδιά ενυδατώνει τα χέρια χωρίς να τα αφήνει λιπαρά μ'αρέσει πάρα πολυ και σίγουρα το χειμώνα θα υπάρχει πάντα μέσα στην τσάντα μου και θα γίνει  αγαπημένη μου!!


Αυτό το μηνά ξανά γύρισα στην περιποίηση προσώπου τα γνωστά σε όλους τα 3steps τις clinigue. Όταν τα πρώτο αγόρασα τα προϊόντα αυτά έμεινα πολύ δυσαρεστημένη δεν μου άρεσαν καθόλου επειδή έχω ξηρή επιδερμίδα και αυτά μου τα έκαναν ακόμα πιο ξηρή και έκαναν να ξεφλουδίζω και τα έκανα πέρα χωρίς να τα χρησιμοποιώ τόσο καιρό! Άλλα επειδή τελείωσε η ενυδατική μου κρέμα τις vichy είπα να τα ξανά δοκιμάσω μήπως και αποκτήσω άλλη γνώμη γιατί δεν μου πήγαινε η καρδία να τα πετάξω.Και τελικά έγινε το θαύμα :P Δεν ξέρω τι έγινε τι άλλαξε στο πρόσωπο μου αλλά μπορώ να πω πως μ΄ αρέσει πολύ μου χαρίζει μια ενυδάτωση απαλότητα και ελαστικότητα ταυτόχρονα.Το μόνο που δεν μ'αρέσει είναι η μυρωδιά του λοσιόν μυρίζει σαν οινόπνευμα.Η σειρά αυτή αποτελείται από κρέμα λοσιόν και σαπούνι προσώπου.Επίσεις χρησιμοποίησα αυτό το μηνά την κρέμα τις vichy με δείκτη προστασίας 50 την χρησιμοποίησα πιο πολύ στην Αμοργό την άπλωνα μόνο 2 φορές μια πριν φύγουμε από το ξενοδοχείο και μια στην παραλία και μ΄άρεσε επειδή δεν καιγόμουν στο πρόσωπο και ειδικά στην μύτη!

                            
Και τελευταία είναι τα προϊόντα μακιαζ που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα.Να σας πω από την αρχή ότι δεν πολύ βαφόμουν χρησιμοποιούσα ένα κονσιλερ μόνο κάτω από τα μάτια και στις ατέλειες που μπορούσα να έχω σε καμιά κοκκινίλια σε κάνα σπυράκι και έτσι χρησιμοποιούσα το κονσιλερ τις essence την απόχρωση soft beige 01 το οποίο μ'αρέσει πάρα πολύ επειδή δεν έχω κάποιο ιδιαίτερα πρόβλημα στα μάτια η κάλυψη που προσφέρει μ'αρέσει πάρα πολύ και είμαι ευχαριστημένη!Σαν ρουζ αυτό το μήνα φόρεσα πολύ της erre duo το νούμερο 402 είναι ένα υπέροχο ρουζ που περιέχει 3 χρώματα μπρονζε ροζ και πράσινο και αφήνει ένα υπέροχο μπροζοροζέ χρώμα στα δέρμα το προτιμώ κάθε καλοκαίρι αυτό το ρουζ και ειδικά για να τονίζω το μαύρισμα μου επίσεις φόρεσα και το μπρονζερ τις clinique αλλά αυτό το προτίμησα πιο πολύ το βράδυ  αντί για πούδρα.Τα κραγιόν που πολύ φορεσα αυτό το μηνά ήταν το estee lauder το lush rose 06 είναι ένα έντονο ροζ χρώμα επισεις προτίμησα τις  make up for ever το νούμερο34 είναι ένα απαλό ροζ και το τελευταίο κραγιο είναι απο avon το peach silk ένα υπέροχο πορτοκαλορόζ χρώμα

                       

Λοιπόν κορίτσια μου αυτά ήταν τα αγαπημένα προϊόντα αυτού του μηνά και ελπίζω να σας άρεσε το ποστ αυτό και να μην σας κούρασα!


                                             Εσείς τι προϊόντα προτιμήσατε αυτό το μηνά?
                                                Θα τα ξαναπούμε σύντομα φιλιά πολλά!! 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog