Mini περιποίηση

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012 0 σχόλια
                                                     Γεια σας αγαπημένες μου!
                                                 Τι κάνετε? Παρασκευή σήμερα!
                                       Τι έχετε κανονίσει για το Σ/Κ που έρχεται?
Τελικά εμείς οι γυναίκες ήμαστε περίεργο φύλο μερικά μικροπράγματα μπορούν να μας κάνουν να νιώσουμε όμορφα και να ξεχαστούμε! Αυτήν την εβδομάδα επισκέφτηκα το αγαπημένο μου μέρος. Ένα μέρος που με κάνει να νιώθω πολύ όμορφα.. κέντρο περιποιήσεις.Μην φανταστείτε δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο ένα απλό μανικιούρ πεντικιούρ αλλά ακόμα και αυτά τα μικροπράγματα με κάνουν να αισθάνομαι ωραία!Που πιστεύω πως όλες μας αντιδρούν το ίδιο γιατί είναι ωραίο να σε περιποιείται κάποιος..μην το ξεχνάμε πως είμαστε γυναίκες και μας αξίζει αυτό!! Λοιπόν είναι ένα μαγαζί που βρίσκετε στο κέντρο του Πειραιά το Mariella Nails το οποίο το έχω επισκεφτεί 2 φορές,δεν πολύ συνηθίζω να μου τα φτιάχνει κάποιος τα νύχια μου γιατί και μόνη μου δεν τα πάω και άσχημα :P είναι μαγαζί με πολυ φιλικό περιβάλλων οι κοπέλες που είναι μέσα είναι πάρα πολύ φιλικές και γλυκομίλητες και το σημαντικότερο είναι ότι το μαγαζί είναι πάρα πολύ καθαρό! 

                                Μερικές φωτογραφίες που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας

                            Εσείς τα νύχια σας που τα φτιάχνετε τις περισσότερες φορές?
                                                              σπίτι σας η σε ειδικό?
                                           Θα τα ξανά πούμε σύντομα φιλιά πολλά
                                                       
                                               

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog