Πως μπορείτε να ενώσετε δυο πούδρες

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012 6 σχόλια
                                        Γεια σας αγαπημένες μου αναγνώστριες!
                                        Ελπίζω να σας βρίσκω ολες πολυ καλα!!

Σε ολες απο εμας εχει τύχη λιγο πριν τελειώσει η πουδρα να την αφήνουμε στην ακρη επειδή πια δεν μπορούμε να πάρουμε την ποσότητα που χρειαζόμαστε και ετσι ήμαστε αναγκασμένες να ξεκινήσουμε μια καινούργια! Τουλάχιστον αυτο εκανα εγω!Ετσι μου μαζεύτηκαν αρκετές και έπιαναν αρκετό χώρο. Ώσπου αποφάσισα σημερα να τις ενώσω..


Για αυτο θα χρειαστείτε μια χαρτοπετσέτα εναν χάρακα και οινόπνευμα

Πάρτε δυο πουδρες και με το χαρακακι αρχίστε να τις σπατε ελαφριά ώσπου να γίνουν και οι δυο σκόνη.Πριν βάλετε την μια πουδρα στην αλλη καλο θα ειναι να έχετε βαλει ενα χαρτομάντιλο απο κατω για να μην λερώσετε το χώρο σας !Με ελαφριές κινήσεις βαλτε την μια ποσότητα που σπάσατε στην άλλη και προσπαθήστε με το χαρακακι να την κάνετε οσο πιο ομοιόμορφα μπορείτε.Στη συνέχεια πάρτε μια ακρη του χαρτομάντιλου που εχετε απο κατω , καλύψτε ολη την επιφάνεια με αυτο και πατήστε το με το χερι σας.Η πούδρα θα είναι σαν ολοκαίνουργια!Για να την σταθεροποιήσετε και μην σας ξαναγίνει σκονη ρίξτε λιγο οινόπνευμα απο πανω και αφήστε την να στέγνωση μεχρι το αλλο πρωι!!



                                         Ελπίζω η συμβουλή μου να σας ηταν χρήσιμη!!
                                              Θα τα ξαναπούμε σύντομα φιλιά πολλά!

6 σχόλια:

  • Ανώνυμος είπε...

    Ήταν πάρα πολύ χρήσιμη η σθμβουλή σου! Συνήθως τις πετάω αλλά τώρα πια θα τις κρατάω!
    Αν θες πάρε μέρος στο διαγωνισμό που έχω στο blog μου!
    Φιλιά!!!

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog