Τα παντα για την αποτριχωση

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012 0 σχόλια
                                                             Χαίρετε
                                                       Τι μου κάνετε?

Η αποτρίχωση είναι ένα θέμα που μας αποσχολει όλες σχετικά από μικρή ηλικία!
Να ξεκαθαρίσω απο την  αρχή πως δεν ειμαι ειδικός αλλα εχω δοκιμάσει αρκετούς τρόπους και απλα θα σας πω την γνώμη μου.Ας ξεκινήσουμε...για αρχη να πούμε πως υπάρχουν δυο μέθοδοι αποτριχώσεις η πρώτη ειναι αυτη που κόβετε η τρίχα στην επιφάνεια του δέρματος και η δεύτερη ειναι η μέθοδος που κόβει την τριχα απο την ρίζα της.Θα ξεκινήσω με την πρώτη μέθοδο που ολες μας την έχουν δοκιμάσει είναι το ξυραφάκι πολυ οικονομικός τρόπος πολυ γρήγορος αλλα προσφέρει διάρκεια 1-2 μέρες οχι παραπάνω!Το κακο με το ξυράφι ειναι οτι οι τρίχες βγαίνουν πολυ γρηγορα  και μάλιστα βγαίνουν άγριες σκληρές και πιο μαύρες. το χειρότερο ειναι οτι σε μερικές περιοχές μπορεί να υπάρξει έντονη φαγούρα.Εαν χρησιμοποιείτε ξυραφάκι χρησιμοποιήστε το με αφρο η με κρεμα αποτριχώσεις και μετα φυσικά μια ενυδατική!Τωρα για κρεμες αποτριχώσεις δεν θα μιλήσω γιατι όσες φορές και να την εχω δοκιμάσει ποτε δεν μου εκανε καμια δουλεία και παντα αναγκαζόμουν να χρησιμοποιώ ξυραφάκι αφήστε οτι οι περισσότερες μυρίζουν πολυ άσχημα!

Δεύτερο μερος ειναι οι μέθοδοι που κόβουν την τριχα απο την ριζα. Η μηχανή αποτριχώσεις η εφαρμογή τους βασίζεται στους μικρούς περιστρεφόμενους δίσκους οι οποίοι παγιδεύουν τις τρίχες ανάμεσα τους και τις ξεριζώνουν. Αυτή είναι και η διαφορά τους με τις ηλεκτρικές ξυριστικές μηχανές το οτι δηλαδή αφαιρούν την τρίχα από την ρίζα της.Ο τρόπος χρήσης του ειναι πολυ εύκολος η διάρκεια που προσφέρει αρχικά ειναι 7 ημέρες αλλα με το καιρο εαν την χρησιμοποιείτε μπορει να γινει και ενας μηνας.Την πρώτη φορα που θα την χρησιμοποιήσετε μπορεί να σας πονέσει λιγακι να νιώσετε κατι σαν μικρα τσιμπιματακια αλλα με το καιρο ο πονος εξαφανίζετε και δεν νιώθετε τιποτα μετα την αποτρίχωση το δερμα σας μπορει να κοκκινισει λιγακι για κανα 15'.Μετα απο καποιο διαστημα θα παρατηρήσετε πως οι τριχες βγαινουν πιο μαλακές και πιο αραιές.Αυτον τον τροπο προτιμούσα εγω για 4χρονια και ήμουν πολυ ευχαριστημένη! Σειρά εχει η χαλαουα να σας πω την αλήθεια την εχω δοκιμάσει 2 φορες και δεν τα κατάφερα!Εαν είστε άπυρη και για πρωτη φορα θα το κανε προτιμήστε καλύτερα εναν ειδικό!θα σας πω την εμπειρία μια φίλης μου που την εχει δοκιμάσει να ξέρετε πως πονάει αρκετα και πρεπει να αφήσετε τις τριχες σας να μακρύνουν για να κανετε χαλαουα αλλιως δεν της πιανει αλλα τα θετικα ειναι πως διαρκεί 15-20 ημερες βγάζει της τριχες απο την ριζα αφήνει το δερμα πολυ απαλο και λείο περιεχει φυσικα συστατικά μεσα χαζαρι μέλι λεμονι κ.α Το κερι τωρα, το κερι υπάρχει σε πολλές μορφες υπαρχει σε ρολετα σε ταινίες ζεστο κρυο κερί διαφορα εγω εχω δοκιμάσει και σε ρολετα και σε ταινίες κατα την άποψη μου η ρολετα ειναι πιο αποτελεσματική ίσως επειδη ειναι ζεστο το κερι και οταν το τραβήξετε βγαίνουν περισσότερες οι τριχες αλλα θα πρέπει να προσέχετε πολυ μην ειναι πολυ ζεστο το κερι και πάθετε έγκαυμα στην περιοχή που θα κάνετε αποτρίχωση θα πρεπει η περιοχη να ειναι τεντωμένη ενω τις ταινίες θα πρεπει να τις ζεστάνετε εσεις τρίβοντας συνεχώς τα χερια σας και ειναι λιγο κουραστικό το αποτέλεσμα και στην ρολετα και στης ταινιες κραταει περιπου 10ημερες αφήνει το δέρμα λείο αλλα θέλει και εδω τριχα γιατι τις πολυ κοντες δεν τις τραβάει Και τελος σειρά εχει το λεισερ να πω οτι το εγω ξεκίνησα φετος εχω κανει μεχρι στιγμης 5 συνεδρίες και εχω αλλη μια ειναι αρκετα ακριβή μέθοδος κανω σε 5 σημεία του σωματος μου και αυτο μου κόστισε 2.000ε (η αρχικη τιμή βεβαία ηταν πολυ παραπάνω γύρω στα 3.5 με 4 χιλιάρικα) αλλα μου έκαναν καλύτερη τιμή λόγο οτι ειχα το πασο και με πήγε εκει η ξαδέρφη μου που ειχε κανει πιο παλια ε και με χίλια ζόρια εκαναν καλυτερη τιμη να πω οτι δεν πηγα σε ιατρείο σε δερματολόγο αλλα σε αισθητικό κεντρο στον πειραια evexia (δεν κανω απολύτως καμια διαφήμιση να το ξεκαθαρίσω)  θα σας πω λοιπόν την εμπειρία μου  υπάρχουν διάφορα μηχανήματα λέιζερ, τα οποία χρησιμοποιούν κύματα φωτός σε διαφορετικές συχνότητες. Σε όλα τα μηχανήματα, πάντως αυτό που συμβαίνει είναι οτι η δέσμη φωτός απορροφάται επιλεκτικά μόνον από τη ρίζα της τρίχας και προκαλεί θερμική νέκρωση του βολβού της. Τα αποτελέσματα της αποτρίχωσης είναι θεαματικά σε άτομα με ανοιχτό χρώμα δέρματος και σκούρες τρίχες, καθώς το λέιζερ απορροφάται περισσότερο από τις σκούρες τρίχες, λόγω της μεγαλύτερης ποσότητας μελανίνης που έχουν. Αντίθετα , το λείζερ είναι λιγότερο αποτελεσματικό σε άτομα με σκούρο χρώμα δέρματος, καθώς το λέιζερ απορροφάται και από την μελανίνη του δέρματος (και όχι μόνον από αυτήν της τρίχας). Τα περισσότερα λέιζερ δεν χρησιμοποιούνται στις άσπρες, ξανθές τρίχες ή σε αυτές με ανοιχτό κόκκινο χρώμα ειναι ενας αποτελεσματικός τροπος ο πονος ειναι ελάχιστος μετα την εφαρμογή με το λεισερ οι τριχες αρχίζουν να πέφτουν μονες τους μετα σχεδόν απο 1 εβδομάδα.εχει πλακα και ολας γιατι οταν τις τραβάτε μένουν στα χερια σας :P . Επισκέπτομαι καθε μηνα το κέντρο για να κανω το λεισερ και εχω να πω πως παρόλο που μου έμεινε μονο μια συνέδρια οι τριχες δεν εχουν εξαφανιστεί τελείως εχουν απομείνει περιπου ακομη το 30-40%  αυτο βέβαια με δυσαρεστεί γιατι όσες κοπέλες γνωρίζω και εχουν κανει αποτρίχωση με αυτον τον τροπο είχαν αποτελέσματα απο την 4 και ολας συνέδρια τωρα τι να πω μπορεί να έκανα και λάθος και στο κέντρο που επέλεξα για αυτο μια συμβουλή εαν αποφασίσετε να κάνετε λαισερ προτιμήστε καλύτερα εναν δερματολόγο σε ενα ιατρείο που να γνωρίζετε πως είναι καλός και ας σας κοστίσει λιγο πιο ακριβά αλλα σίγουρα θα έχετε το αποτέλεσμα 100%
Νομιζω αυτά είχα να πω δεν ξέχασα τίποτα!
                             
                                            Περιμένω την δική σας εμπειρία αποτριχώσεις!
                                                 Φιλία πολλά θα τα ξαναπούμε σύντομα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog