Bioten review

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012 1 σχόλια
Καλησπέρα αγαπημένες μου!!
Τι κάνετε ελπίζω να ήσαστε ολες καλά!!
Πλησιάζουν οι γιορτές και σας εύχομαι ολόψυχα καλά Χριστούγεννα με υγειά και δύναμη!!

Σήμερα θα σας κάνω review για τα προϊόντα bioten τα οποια τα ειχα παρει πριν 2 μήνες και μπορώ να σας πω ολοκληρωμένα την γνώμη μου!

Θα ξεκινήσω με Θρεπτικη κρεμα ημερας .Εχει ελαφριάς υφή που βοηθά το δέρμα να διατηρήσει την απαραίτητη υγρασία, αφήνοντάς το απαλό και μεταξένιο. Περιεχει θρεπτικό Γάλα Βαμβακιού που ανακουφίζει βαθιά το δέρμα ενώ η Βιταμίνη Ε επανορθώνει τους ιστούς και προλαμβάνει την πρόωρη γήρανση.
Η αποψη μου : Ειναι παρα πολυ καλη ενυδατική που με εχει αφήσει πολυ ευχαριστημένη Αφηνει μαλακό το δερμα μου ενυδατωμένο .Το μονο αρνητικό που παρατήρησα τωρα με τα κρυα και τον αερα επειδή εχω πολυ ξυρο και ευαίσθητο δερμα δεν μπορει να μου δώσει ακριβώς την ενυδάτωση που χρειάζομαι και νιώθω ενα τράβηγμα 
Θα την ξανα αγορασω?: Σίγουρα! Την εχω κανει δωρο και στην κολλητή μου και τις αρεσε παρα πολυ! Και την προτείνω και σε σας


Μαντηλάκια καθαρισμού. Σίγουρα θα έχετε διαβάσει παρα πολλα διαφορετικά ποστ για αυτα και πολλες κοπέλες ειναι ευχαριστημένες ενω κάποιες ειναι πολυ απογοητευμένες απο το συγκεκριμένο προϊόν!
Η αποψη μου : Μου αρεσει το άρωμα τους ειναι ιδιαίτερο και απαλο. Παραμένουν υγρα οσο χρειάζεται μεχρι το τελευταίο και ειναι πολυ απαλα. Το μονο που δεν μου άρεσε ειναι οτι οταν τα δοκίμασα στα ματια αρχικα δεν μου εκαναν ενιωσα ενα τσουκσιμο και με ενόχλησε αυτο επειδή εχω πολυ ευαίσθητη επιδερμίδα. Τα χρησιμοποιώ καθε μερα για να ξεβαφτώ και αφαιρούν πολυ καλα το μακιαζ 
Θα τα ξανα αγορασω? : Σίγουρα γιατι ειναι πολυ οικονομικα και συχνά υπαρχει προσφορά για αυτα 1+1 δωρο και με έχουν αφήσει αρκετά ευχαριστημένη!


Gel-κρεμα καθαρισμου. Περιέχει μικροκοκους βιταμινων που προσφέρουν βαθυ καθαρισμό και ενυδάτωση ενω η ελαφρια σύνθεση του αφημένη ευχάριστη αίσθηση ,δεν περιέχει σαπουνι ετσι ειναι ιδανικό για ευαίσθητα πρόσωπα 
Η αποψη μου : Καθαρίζει το δέρμα και το αφήνει πολυ απαλο ,το χρησιμοποιώ καθε μερα μετα απο τα μαντηλάκια η για να αφαιρέσω το μακιαζ μου και κανει πολυ καλη δουλειά .Εχει πολυ ωραια μυρωδιά και η ποσότητα που χρειάζεται ειναι πολυ μικρή 
Θα το ξανα αγορασω? : Ίσως..και λεω ισως επειδή παρα οτι ειναι καλο προιον δεν μου προσφέρει αυτα που ζηταω απο ενα gel καθαρισμου .





Aντιγυραντικη και συσφικτικη κρέμα ματιών. Έψαχνα μια κρέμα ματιων για τα πρωτα μου σημάδια και με εξυπηρέτησε η κοπελα που βρίσκεται στην bioten και μου την πρότεινε και ειπα να την δοκιμάσω!
Ποια είναι η άποψη μου : Να διευκρινίσω πως η σειρά ειναι skin defence ειναι αντιγυραντικη και προτείνεται σε ηλικίες απο 35 εως 45 (απολύτως καμία σχεδη με την ηλικία μου..)Αλλα ειπα να την δοκιμάσω να προλάβω τα πρωτα σημάδια Περιέχει εκχύλισμα Μανόλιας που τις χαρίζει υπέροχο άρωμα που διαρκεί για ωρες (τουλάχιστον εγω ετσι νιώθω  Έχει υπέροχη υφη ειναι κρεμωδες και εχει ελαφριά σύνθεση , οταν την απλώνω νιώθω την περιοχή γυρω απο τα μάτια τοσο απαλή και ενυδατωμένη
Αν θα την ξανα αγοράσω? : Φυσικά!!Ειναι ενα προϊόν που με άφησε απόλυτα ευχαριστημένη η τιμή της ειναι προσιτή σε όλους μονο 9.95ε τα 15mL


Εσάς πιο ειναι το αγαπημένο σας προϊόν τις bioten?
Έχετε ξανα δοκιμάσει κάποιο απο αυτα?
Ποια ειναι η γνώμη σας?
Θα τα ξαναπουμε συντομα
Φιλια πολλα


1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog